- Vanaf 2021 alle bestellingen boven €50 worden gratis bezorgd over heel België.
- Elke bestelling wordt verpakt en verzonden binnen 1-2 werkdagen na de betaling.
- Bestellingen worden verwerkt en verzonden alleen maar wanneer de betaling wordt ontvangen.
- Voor de bestellingen onder €50 wordt er een standaard verzendkost van €5,95 aangerekend.
- Indien bestelling wordt geplaatst tijdens een wettelijke feestdag of tijdens het week-end – wordt het verwerkt en verzonden eerstvolgende werkdag.
- Elke bestelling moet betaald worden binnen de 48 uur. Anders wordt bestelling geannuleerd.
- Besteld en betaald verzendingen zijn niet meer corrigeerbaar.
- Producten aangekocht maar niet geopend op beschadigd kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na de aankoop tegen een volledige terugbetaling.
BETAAL IK VERZENDKOSTEN?:
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten bedragen:
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van bpost/PostNL/DPD. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
VERZENDEN NAAR EEN ANDER LAND DAN BELGIË OF NEDERLAND?:
Het kan. Afhankelijk van afleveradres moet er rekening gehouden worden met het duur en kost van de levering. BIYOMA beschikt over verschillende aflevermogelijkheden vanuit verschillende kanten van Europa. Neem gerust contact met ons via [email protected] of +32 467 81 89 89 voor je bestelling plaatst vanuit een andere land.
HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG:
In België en Nederland duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen voordat je bestelling aankomt. Afhankelijk van de drukte van de diensten zoals bpost, PostNL en DPD, af en toe duurt het verwerking van de diensten langer dan verwacht, toch alle bestellingen worden onmiddellijk klaar gemaakt en voor 18:00 van een werkdag, verzonden.
VERKEERD INGEPAKT BESTELLING:
Indien je een verkeerd bestelling hebt ontvangen kunt u het gratis retourneren, we doen ons best om het goed te maken en zo snel mogelijk je de correcte bestelling versturen. Natuurlijk met een cadeautje om het goed te maken 🙂
BELANGRIJK: kwaliteitsvolle producten (correcte houdbaarheidsdatum, niet beschadigd) of voedingssupplementen worden niet vervangen of geretourneerd .
BESCHADIGD PRODUCT:
Indien in uw bestelling, een van de producten beschadigd is, maar de andere producten in orde zijn – vervangen we het product. Product dat vervangen is, komt op onze kosten. In dit soort situatie hebben we een bewijs nodig, bijvoorbeeld een video of een foto met duidelijk zichtbare beschadigingen.
Indien in uw bestelling, het beschadigd product – andere producten beschadigd – vervangen we alle beschadigde producten. Al de beschadigde producten worden vervangen op onze kosten. In dit soort situatie hebben we een bewijs nodig, bijvoorbeeld een video of een foto met duidelijk zichtbare beschadigingen.
RETOURPROCEDURE WORDT ELKE KEER HANDMATIG BEHANDELT:
Voor al de mogelijke vragen in verband met retourneren/kopen van het product via onze webwinkel, zijn we bereikbaar via email: [email protected] of via GSM: +32 467 81 89 89 (Consultaties van maandag tot vrijdag van 12:00 tot 17:00).
Geopende producten worden niet geretourneerd.